健康資訊

便秘丸嘅「生藥」成分其實係咩野?

日本喜蛙宿一消便秘丸結合西藥「Bisacodyl」及中藥「Senna」成分,係一款由日本製造並原裝進口嘅便秘藥。日本製造嘅藥品好多時外包裝都寫有「生藥」兩個字,雖然係漢字但相信香港人都未必明白「生藥」嘅意思。究竟「生藥」係啲乜呢?

 

其實「生藥」並非一種成分,而係日本語之中「中藥材」嘅意思。日本OTC非處方成藥經常採用複方以幫助舒緩多種症狀,而中藥性質較西藥溫和,所以亦於日本被廣泛採用。當一款日本製成藥包裝上寫有「生藥」,即代表其成分中有中藥材。順帶一提,「漢方藥」亦是日本語之中「生藥」的同義詞,指的都是傳統中藥,微細嘅分別在於「漢方」是在日本發展起來的經過日本化了的中國傳統醫學。

 

結合西藥「Bisacodyl」及中藥「Senna」成分,好處在於同時具有西藥效力快及中藥夠溫和等最理想特性。日本喜蛙宿一消便秘丸能有效促進大腸蠕動,令腸道自然排便,舒緩便秘引致之不適,減少宿便積聚並排清毒素,產品於日本製造及原裝進口,經日本厚生省醫藥品註冊認証,產品製造及質量受日本厚生省醫藥品條例嚴格規管,並通過香港衞生署藥物註冊批准,成分安全可靠。
 

想了解更多?即按以下相關文章連結:


#便秘 #宿一消 #Kaeru #日本喜娃 #中西藥配方 #日本製